21.6.12

Portugal från ovan



Bilden tog jag i oktober förra året då sikten var bra och jag fick sitta vid fönstret i planet.
Igår hamnade jag på en plats vid gången. Inget vidare men vad gör man inte för små tjejer som
flyger för första gången.
Nu är vi iallafall framme i Burgau. Vi har ett strålande väder och just nu är det livat värre
i byn eftersom Portugal spelar kvartsfinal i fotbolls-EM.
Blogger krånglar som vanligt när jag är här nere. Nu fick jag återvända till det gamla
Blogger-gränssnittet för att överhuvudtaget kunna få fram någon bild.
Så om jag inte lyckas med något inlägg imorgon så...GLAD MIDSOMMAR!

11 kommentarer:

Malgorzata Ingstad sa...

Veldig spennende bilde av din kjære Portugal!

Livet på Citronodlingen sa...

Hoppas det löser sig med blogger så att vi får se lite fina bilder :o) Glad midsommar!

Della sa...

Glad midsommar till dig med!

Ninnie sa...

Önskar dej en härlig midsommar!

Rajson sa...

Vilken spännande bild!Älskar att följa landskapet nedan när jag flyger.
Hoppas Portugiserna har firat lagom!Själv hoppas jag på tysk vinst ikväll så att alla är glada här i Germany imorgon!
Midsommarhälsningar från Korbach,Hessen!

Cecilia Artista sa...

Hoppas du får en härlig semester nu i Portugal och tar många bilder som vi kan njuta av!
Det skulle inte sitta fel med tripp söderut men det får dröja till september för vår del.

annette sa...

Hoppas Ni fått ett par dagar nu och "landa" på i Burgau, här i svedlala har det väl varit vad jag förstått växlande väder i vårt avlånga land.
Fast där jag varit har det bra regnat på natten,tillbringat Midsommaren uppåt Ängelsberg med omnejd, närmare bestämt i Fagerstatrakten!

Njut av Din semester, själv går jag inte förrän v 29, men det går fort dit.

Kram!

annette

annette sa...

Frågan är vad man föredrar, natur bränd av för mycket sol eller regnrekord som nu slås på löpande band här i svedala;)
Fast förkylning och såååå varmt som Ni har är ingen skön kombination förstås!!

Kram

annette

Pumita sa...

Den vyn är inte dum den... sitter här och försöker komma på vad jag ska göra under semestern... hm, det här blir inte lätt. ;)

Önskar dig en skön sommar och många fina dagar!

Tess - Kervefors Foto & Media sa...

Vilken läcker bild :)

Chesney sa...

So surreal! Beautiful!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...